1. května 2011

She has a style!

Ahoj všichni ! Na začátek musím říct, že mi vážně dělá radost když vidím jak vás sem každý den chodí víc a víc.  To mě burcuje k tomu zas něco napsat :) Před časem mě v nějakém časopise hodně zaujala Alexa Chung a její styl a tak to dneska bude o ní !

Hi everybody ! At the beginning I want to tell you that I´m really very happy when I see how more and more people come here. It forces me to write more article:) Some time ago I saw Alexa Chung in a magazine and I really liked her style. Also today it´s about her !



Alexa se od mala věnuje modelingu, pracuje i jako televizní moderátorka a chodí s Alexem Turnerem z kapely Arctic Monkeys. Patří mezi nejlépe oblékané ženy světa.Hodně si libuje ve vintage stylu a je vidět, že jí jde zároveň i o to, aby to co má na sobě bylo pohodlné. A to se mi na ní líbí. Z celebrit je pro mě asi největší inspirací a přijde mi prostě něčím jiná a zvláštní.
 A co na ní říkáte vy ??




Jen pište :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!