4. května 2011

What is in my purse ??

Today I thought about things in my purse. I don´t know why but I did. And I decided that I´ll show you it!







 I have there : 
wayfarer sunglasses - aukro, pen, lip gloss- Maybelline, knife, spoon and fork ( for lunch and so..:D), identity card , keys, some bottle of tea, cigarettes - Marlboro, lighter, cap, parfum - Jennifer Lopez-Live, wallet, iPod, headphones (2x) and my umbrella!

Also what do you think about my purse ?? Have you in yours some same things or not ? Comment !



3 komentáře:

  1. toto sa mne stava bezne, ze si kupim nieco a ani neviem preco :D

    OdpovědětVymazat
  2. jojo!!! tahle je super!!!! Taky jsem na ní koukala ;))

    OdpovědětVymazat
  3. taková vysněná :) původně jsem si vybrala tu hnědou ale pak sem si to rozmyslela a snad půl hodiny ukecávala prodavačku aby mi jí vyměnila :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!