28. května 2011

fashion made by me!

Dneska nebyla nálada, ani počasí na to cokoliv fotit. Na psaní nějakýho dlouhýho duchaplnýho článku se taky zrovna necítim, ale ráno mě napadlo, že bych mohla napsat něco o tom, co mě baví snad nejvíc -
navrhování a šití !

K šicímu stroji jsem poprvé sedla jako malá a sotva jsem dosáhla na ,,pedál'' . Vůbec si nepamatuju co jsem vlastně tehdy šila ale myslim, že šaty pro panenky :D Asi od nějakých 12 let sedávám ke stroji skoro denně , protože to mám i jako brigádu(naši podnikají s bytovým textilem a já šiju záclony, závěsy a prostě všechno možný). V těch 12 letech jsem taky tak trochu začala šít oblečení. Bylo to takový amatérský, přesně podle střihů a byl zázrak když jsem nějaký kousek dotáhla do konce.

Poslední rok jsem začala navrhovat sama, ušila jsem si šaty na věneček, další na jeden maturák a ještě jedny, který si navrhla kámoška. Ve středu jsem ušila 2 šaty na léto (viz. článek pole vole!) a včera baletní sukýnku.
Teď jsme se navíc daly do kopy s kámoškou, která navrhuje a plánujeme spolu vytvořit vlastní kolekci a pak uspořádat přehlídku :) No už píšu dost dlouho tak končim a vy pojďte kritizovat ty moje výtvory !

1) Šaty na věneček.




 nenašla jsem dobrou kabelku tak sem si jí taky ušila ..pak si ze mě všichni dělali srandu kdy se pustim do bot :D


2) vysněná..pořád jsem jí měla v hlavě..tak jsem jí přenesla do reality :)

 3) Kámoška si je navrhla na maturák přítele a taky je tam měla :)




4) Jistota, že na maturáku nepotkáte stejný šaty :D


BONUS ... kostýmy na letošní maškarní ples .Superhrdinky !

 Tak co vy na to ? :D

12 komentářů:

  1. Popravdě..koukám jak puk..jsi vážně dobrá..šaty na věneček bych brala hned...a kostýmy superhrdinek jsou bezvadný!! jen tak dál..něco z tebe bude:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, vážně hezký :-)
    http://klerfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný, šaty na věneček jsou teda něco nádhernýho:)

    OdpovědětVymazat
  5. vyyborne tie superhrdinky su skvele!!! ja zacinam sit tiez pomaly:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie prvé šaty sú dokonalé ღ

    OdpovědětVymazat
  7. Šaty na věneček jsou opravdu luxusní :) právě sama řeším, co na věneček na sebe, ale takhový šaty asi neseženu :D ...to je fakt nádhera.. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. jsi talent, taky bych tak chtěla umět šít :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!