29. února 2012

monster.

Poslední dva dny si jenom zpívám ( ájm sexy en áj nou it- stále) , šťouchám do ostatních a neustále na spolužáky promlouvám svým svůdnickým hlasem( Domčo ! Čamrdko ! Gramánku!) Dělám to jen tak bez důvodu a oni jsou pak nasraný, že nic nechci, ale otravuju je :D Tímto se omlouvám všem za buzeraci, ale mam nějaký veselý dny a takhle to bohužel projevuji. Jsem nesnesitelná já vím, takže určitě všichni doufají, že se vrátím ke svým tichým dnům smutku a dam jim pokoj. Ne obávám se, že jsem si ujasnila priority a potřeby, jsem teď naprosto spokojená a nic se nemůže pokazit ;) Zní to až moc dobře, ale je to fakt.

Má nálada ve fotkách:





bonus co jsem vydolovala po delší době z foťáku


5 komentářů:

  1. Máš tak krásnou barvu vlasů! :) Jo Ájm seksi end áj nou it je děsně nakažlivý.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju ti, ať ti ta dobrá nálada vydrží co možná nejdéle :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, jelikoz te mam ve ctenarich sveho blogu, tak ti chci oznamit, ze adresu yusuwi.blogspot.com menim na adresu wingedsquirrel.blogspot.com. Takze si kdyztak zrus sledovani yusuwi a pridej se k nove adrese, pokud i nadale chces byt ctenarem, ahoj :)

    wingedsquirrel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. super košile :) takovou mam taky, akorát mi lidi řikaj, že v ní vypadám jak zemědělec :D :/

    OdpovědětVymazat
  5. Máš naprosto dokonalou barvu vlasů ! Love it :3

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!