13. února 2012

there will be blood

Situace doma se nějak rychle uklidnila. (musim zaťukat - nechci to zakřiknout).V sobotu mě čeká masopust..nejbrutálnější akce roku a jestli na večerní maškarní stvoříme masky podle plánu tak to bude masakr..ale o tom radši až po tý akci. Den předtím maturák..jo i když tenhle rok na maturáky prostě nějak náladu nemam. Byla jsem na jednom a myslela jsem, že na další už ani nepůjdu, ale možná pro tentokrát přece jenom odložim přemejšlení a civění do zdi na jindy a vyrazim se brutálně ožrat bavit abych aspoň na chvíli zapomněla na poslední tejdny.

Jo sama nechápu jak je to možný, ale žádný tresty se nekonaj. A jako bonus mě dneska mamka vzala nakupovat. Já neměla moc náladu a podle toho to vypadá.

Camaieu (i když ten obchod vůbec nemam ráda) 299,-



jo !! po tolika měsících jsem nakonec neodolala...ale neberte to za 75,- !! C&A

+ můj ksicht ( předem se omlouvám těm který z něj dneska neusnou)



3 komentáře:

  1. oh, ty mě máš na svetru! :D romantické :D
    a prosím, ocas ne! ocas néééé! :D

    jo, dneska jsem to moc nestíhala, co třeba zejtra? :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!