21. února 2012

dilema.

sakra který !??
dilema.


15 komentářů:

  1. Nejsem zrovna velký fanoušek creepers .. ale kdybych si měla vybrat tak asi ty červenéé :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyyyjo to je zase hit! možná taky neodolám a jedny si koupím

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to nevím...váhala bych mezi červenými a černými...

    OdpovědětVymazat
  4. Červené nebo leopardí...ty černé jsou takové.. obyčejné- pokud ovšem se k creepes dá říci slovo obyčejné :D

    OdpovědětVymazat
  5. moja bff ma tie leopardie:)
    mala si niekedy kripersy na nohach ?:)
    je to ako mat činky :D a ťazko sa v nich chodi po schodoch :D

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi leopardí a černý a šla bych do těch černejch. Ovšem určitě ne červený!

    OdpovědětVymazat
  7. Červené určitě ne, asi ty černe :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  8. jsem pro černé :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. týjo, děkuju :) Avril mám moc ráda :)
    a boty→ černý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. já bych si vybrala ty černé :)

    OdpovědětVymazat
  11. jaké chceš :D ale asi černé... btw, odkud by to bylo? mě přijdou všude strašně drahé a ty růžové na romwe už nemají :(

    OdpovědětVymazat
  12. Nejdřív se mi vubec nelibily, ale posledni dobou jsem zmenila nazor :) Vzala bych si ty černé :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!