20. února 2012

friday

Včerejšíma fotkama jsem se dostala tak trochu napřed, takže teď se trochu vrátím, a to k pátku a maturáku naší školy. Pro mě jeden z nejlepších plesů, protože se nás sešlo strašně moc ze třídy a hlavně další lidi se kterejma jsem si to maximálně užila.



barney..

ten prst taky nechápu.



11 komentářů:

  1. nice, tam jsem plánovala taky jít, ale nakonec jsem na to zapomněla a jaksi nemám šaty, takže smůla :'D

    OdpovědětVymazat
  2. mám strasne moc ráda plesy, pěkný post http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný fotky! Hlavně že sis to užila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě to má cenu, hodně holek si 30 day shred chválí, a pokud máš denně 30 minut čas a chuť si zacvičit (pořádně se zapotit) tak jdi do toho. S tunelem jsem se nakonec rozhodla tak, že si ho tam nechám a ostříhám si rači ofinu :D

    Moc ti to na fotkách sluší, krásný šaty mimochodem!

    OdpovědětVymazat
  5. tá fotka že barney je super:D inak máš skvelú farbu vlasov!:)
    http://liferunsfaster.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. wauu :), mas krasne botky k tem satum :) Ty maj i v realu takhle kovovej lesk a nebo jen na fotce?

    OdpovědětVymazat
  7. vy skutečnosti se lesknou ještě víc :D

    OdpovědětVymazat
  8. kurnik ženská, máš úžasné vlasy:-D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!