26. února 2012

omg what did you do to your hair !?

Včera jsem se pustila do dalšího experimentu s vlasy. Dobrá, nesmím zapomenout ani na mého spolupachatele - tátu - který se také angažoval. Tady to moc dobře není vidět, ale tu levou stranu mam vystříhanou tak na 1 - 1,5cm a bylo to dost komplikovaný , protože jsem vlastně skoro neviděla co stříham . Ale asi dobrý, protože jsem včera od několika lidí sklidila chválu, a celkově obdiv za můj bojkot kadeřnic a kreativitu. Děkuji moc všem.(ovace)
Jo a..taky vás sere, když si uděláte culík a vylezou vám z něj dole ty krátký vlasy ?? !!! Mě to poslední dobou už deprimovalo tak ,že jsem nařídila tátovi popadnout mašinku a toho pekla mě zbavit. O tom ale nemůžu víc poreferovat, protože jsem výsledek neviděla a nevidim, takže můžu jen doufat, že to nebude tak hrozný.

Jinak ještě přemejšlim, že si tu vystříhanou část obarvim na černo nebo na hnědo. Když mam vlasy teď tmavě červený tak která barva k tomu bude lepší ??




6 komentářů:

  1. Natěch fotkách to vypadá moc dobře, sluší ti to!
    Ta černá s červenou budou takový hodně výrazný, ale mohlo by to vypadat dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo to je super :) A jinak černá s čevenou vážně bude vypadat dost výrazně, já bych možná zkusila spíš nějakou hnědou, která tónem bude ladit k tý červený :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych se toho nebála a dala tu černou:)
    Vždycky se to smyje a ty můžeš zkusit zase jinou barvu:)
    Jináč dobrý střih;)

    OdpovědětVymazat
  4. wooow your blog is amazing!!!!
    so much inspiration!
    keep going girl you rock

    XX

    OdpovědětVymazat
  5. Ej hej presne to je stylove ten vyholeny bok :) budes skrillex v zenskom prevedeni :P gratulujem ze si zobrala odvahu.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!