19. února 2012

alice in wonderland ?

Tak jsem si konečně vydechla. Všechny kostýmy jsem došila včas - i když to bylo jen tak tak. Ples jsem si užila, zasmála jsem u marných pokusů některých lidí uhodnout za co jdu :D A nevím co bych k tomu dál řekla, takže radši koukněte na fotky.

alice  - moje práce :D




 bohyně - taky moje práce :D


     přípravy

    vypadá jak starej krám ale bez něj by to včera nešlo :D

    pan králík

5 komentářů:

  1. krasna si a uuuplne sikovna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, moc vám to slušelo. Jsi šikulka:)

    OdpovědětVymazat
  3. wau, tak to si riadne sikovna!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Wow vieš o tom že si celkom šikovne krásna? :D máš amazing blog. som follower :D konečne niečo zaujímavé :D kreativitu teda máš

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!