5. února 2012

DIY cross tee

Už mi z věčnýho facebookování, uklízení z nudy pořád dokola a snažení se zahnat depku tunama zmrzliny začalo hrabat. Tak jsem se rozhodla dneska udělat aspoň něco smysluplnýho. A protože v poslední době trpím nedostatkem triček (čti : mam jich milion, ale nosim jenom 3 oblíbený pořád dokola) pustila jsem se do výroby strašně moc originálního a šíleně složitýho kousku.

hotovo ( fotky z procesu výroby pod perexem )








11 komentářů:

  1. To vypadá moc dobře:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je moc pěkný!:) a ty podvazky jsou ještě hezčí, úžasný:))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj .krásny blog :) Prosím navštív môj blog a keď chceš daj Follow :) Ja som ti Follow už dala :)))
    PS: Krásne fotky

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo:O pěknýý :)))

    www.demination.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. to nosis bezne na doma podvazky??? :D

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady to bylo pro efekt :D doma jsem pro tepláky :D

      Vymazat
    2. aha :D lebo ja namiesto teplakov nosim doma klasicke silonky :D podvazky ma este nenapadli preto som sa pytala :DDDD

      AndreaZ

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!