16. února 2012

going down the rabbit hole

Tradičně se omlouvám, že vůbec nemam čas. Celej včerejší a dnešní večer jsem strávila nad šitím kostýmu Alenky. Byl to fakt docela záhul, ale naštěstí mi už jen chybí jen pár detailů. Kupování kostýmů zkrátka nikdy nepochopim..prostě není nad DIY ;) Jinak doufam, že mě alespoň někdo pozná :D Podle mě je Alenka v říši divů snad nejlepší pohádka - Šklíba a vypálenej houseňák na houbě prostě nemaj chybu - ale musim říct, že jsem se zhrozila, když jsem zjistila kolik lidí Alenku nikdy nečetlo, nevidělo a dokonce si nechalo ujít i výbornej film Tima Burtona. Pláču.

Jinak mě docela pobavilo, že když jsem googlila inspiraci, měla jsem spíš pocit, že projíždim nabídku nějakýho sexshopu. Jedna fotka to vysvětlila dokonale :D

No nic raději pádim spát. Rozhodně chci v hotovým kostýmu nafotit i nějaký hezký fotky venku, možná si i vypůjčim z králíkárny nějakou oběť :D Opileckýma fotkama z akce asi moc nepotěšim, tak vám to pak budu muset nějak vynahradit.

5 komentářů:

  1. Souhlasím, Alenka nemá chybu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se těším na tvůj výtvor:)

    OdpovědětVymazat
  3. To, že si lidi kostýmy radši kupují než vyrábějí já zase plně chápu. Kdybych si měla sama vytvořit něco jako tohle, tak by to asi nedopadlo vůbec dobře :) Jinak ten obrázek je hodně dobrej :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, geniální, to jsem zvědavá :) Chtěla jsem za ní jít taky, ale kostým bych si já s mojí (ne)zručností těžko ušila.. Tak ať se povede :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!