24. srpna 2013

vegan picnic & other stories

Jak už název článku napovídá, ve čtvrtek jsem se zúčastnila druhého vegan pikniku, který se v Budějovicích zatím konal (na první jsem bohužel kvůli práci nemohla dorazit). Moc jsem si to celé užila, ochutnala skvělá jídla a snad i potěšila ostatní těmi mými :) Mé možnosti byly sice dosti omezené, protože veškeré svoje suroviny jsem měla na ve Frymburku, ale i tak se mi podařilo něco málo upéct a dokonce vymyslet i novou mňamku :)

Večer jsem super den završila s kamarádkou nočními nákupy v IGY. Musela jsem si koupit kostkovanou flanelku (nee..vůbec jich nemám doma už tak 7), kulicha (to samý..) a na samý konec, aby se neřeklo, jsem vyrazila do knihkupectví pro Kafkův Zámek, který samozřejmě neměli. Rozmýšlela jsem se mezi 500ti veganskými recepty a jednou českou klasikou, která nakonec vyhrála. Taky jsem se zamilovala do kapely Sunflower Caravan..určitě si je poslechněte !



něco málo, z té velké hromady jídla

včerejší oběd - tortilla se zeleninou a uzeným tempehem


pro jednu slečnu, jsem musela šoupnout všechny kérky na jednu fotku

sunflower caravan




1 komentář:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!