9. srpna 2013

a hard day´s night

Včera v noci jsem opět rozvíjela své znalosti angličtiny, protože jsme z baru opět odcházely asi natřikrát a ujmuli se nás věční holanďané, kteří chtěli konverzovat. 
Musely jsme si také zazpívat ,,no a kam dam stan?'' (viz obrázek dole) a nechat si zahrát něco od The Pretty Reckless. Odešly jsme až když se nám poštěstilo, takže někdy před třetí hodinou ranní.
Tyhle neplánované akce mě fakt začínají děsit.

Terule mne dnes zas opouští, jako každý víkend, takže budu truchlit a čekat na její pondělní návrat. Ale v pondělí zas Frymburk na krátkou chvíli opouštím já..a nehorázně se těším, takže radši nebudu říkat ani proč, aby se to nakonec nepokazilo.




oběd v práci :)

 jedna momentka z baru..ne ze včera

1 komentář:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!