21. srpna 2013

get lucky

Bohužel nadešel čas, kdy jsem nucena odložit počítač a pustit se do učení. Doufám, že to půjde rychle, protože bych se chtěla zítra vydat na veganský piknik, čímž bych ale samozřejmě ztratila pár hodin drahocenného času. Už včerejšek patřil zábavě, protože jsem zase celé odpoledne strávila ve studiu.

Začínám se hrozně moc těšit domů a na školní rok, protože mi chybí pravidelný režim, to, že se dokážu každý den po škole dokopat ke cvičení, vlastní kuchyň a čas na to, si pořádně uvařit a v klidu se najíst.

Začínají mi docházet nápady na články a budu vážně ráda, když mi napíšete vaše návrhy! :)


Sójové macchiato mi přivezla mamka z rakouského Metra. Jestli ho neseženu v ČB tak se asi zblázním, protože bylo fakt výborný.

Malé občerstvení ve studiu a moje přepisování textu..


3 komentáře:

  1. Moc ti to sluší!Hm,tak třeba větší randomy (aneb fotit každou "blbost":D), outfity, něco bližšího o sobě..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky myslím, že bys měla fotit víc "blbostí" :D to mě baví nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zklamu tě, tohle mlíko se v ČR koupit nedá. Koupila sem si ho taky jen v Německu :( ...

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!