14. srpna 2013

Don't Ask, Don't Tell

Poslední dny jsou opravdu bez chyby, nic se nekazí, žádné plány nepadly. Dělám jen to co mě baví, trávím čas jen s lidmi, se kterými ho trávit chci a vím, že to mi bude přes školní rok chybět nejvíc.

A co se děje ?

- Byla jsem u nového tatéra. Už asi nikdy jinam nepůjdu, je moc šikovnej, rychlej a skvěle se s ním kecalo :)
- Díky kamarádovi jsem se začala víc věnovat svojí velké zálibě - hudbě - a začala jsem (místo ve sprše) zpívat ve studiu, kde teď trávíme volné chvíle.

- Včera jsme byli na menším nákupu..jelikož si moc přes rok nedopřávám, měla jsem problém z obchodu odejít a nechala jsem tam skoro do koruny všechny peníze co jsem měla s sebou. Čekejte na new in post!

Bratr mě vezl na motorce pro řidičák. Samozřejmě ještě není hotový.

Můj nový dvorní tatér. Dokonce jsem zhřešila a dala si kyselé rybičky, které mi věnoval.

Ano..to jsem já, superstar.

Překvapení z návštěvy u rodičů, kdy jsem ráno našla v ledničce jen samé sýry, paštiky a šunku. Maminka si vzpomněla a připravila mi náhradu.


6 komentářů:

  1. Jůů,taky už chci na další tetování!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, tatér, ke kterému jdu já má tak nabito, že musím čekat až do října. Takže závidím :D. Myslím, že až tam budu, rovnou se objednám na další, to budu mít určitě dost času si vymyslet něco dalšího:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nesnáším to čekání..a tenhle týpek si našel čas hned další týden, takže super :) Hlavně když to srovnám s těmi růžemi tak jsem za to dala až trapně málo peněz a trvalo to asi 3,5 hodiny celé !! (růže trvaly 8 hodin a musela jsem tam nadvakrát)

      Vymazat
  3. obdivuji tě:)! tetování na stehnech se mi v poslední době líbí nejvíc, tak uvidíme, jestli se k nějakému taky dokopu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé, můžeš se podělit o tatéra, odkud je jak se jmenuje? pokud by to bylo v blízkosti ČB ráda bych tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najdi si na FB Bohdal Honza :) Bydlí asi 7 km od Budějovic a můžu opravdu jen doporučit, je skvělej !!

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!