29. srpna 2013

back to school bitch!

Hned na začátek se musím pochlubit. Od pondělí budu oficiálně studentkou maturitního ročníku. Říkám to až teď, protože má budoucnost byla celé prázdniny nejistá, čekaly mě totiž komisky z přípravy na angl. diplom. Ty jsem však včera úspěšně zvládla, takže mi konečně spadl kámen ze srdce a večer se samozřejmě trochu slavilo :) Vlastně se slavilo tak nějak celý den, protože  se děly jen samé skvělé věci. Mamka měla očividně větší radost než já a tak mě hned vytáhla do nehtového studia a hned pak na nákupy a kávu.

Na prvním místě samozřejmě proběhly nákupy ,,školních potřeb''. Pak jsme se rozjely v obchodech s oblečením. Po 3 letech hledání jsem konečně sehnala krásný černý kabát na zimu a XXXL tašku do školy (do normální zkrátka krabičky s jídlem na celý den nenarvete). Další věci budou až v dalším příspěvky, nechala jsem je doma takže budu fotit až v sobotu :)

Následoval nákup kosmetiky, z kterého mám největší radost, protože sama si kosmetiku skoro nekupuji. Završily jsme to kávou, na které jsme spolu byly snad poprvé v životě.

A aby toho nebylo málo, tak jsem se ještě odpoledne, díky prošvihnutému autobusu do práce, stihla podívat do Českého Krumlova s kamarádkou Iris :) Po strašně dlouhé době jsem byla v čajovně a nakonec jsem si ještě udělala radost obrovským lapačem snů. Prosím víc takových dnů !!


snapback - obey, sweatshirt - NYer, top - Mighty Sounds, bag - NYer, jeans - H&M

brzy nejspíš začnu přidávat recenze..zajímaly by vás ?


když se potřebujete učit, ale lehne si na vás pes..

 fialový extra tlustý sešit do školy (nemám v plánu nosit tam nic dalšího), obal na doklady, Mucha ♥! do toho mi bude líto cokoliv psát..nejspíš z něj bude deník. psací potřeby a lepící lístečky, abych mohla vyrobit DIY goal list :)




5 komentářů:

  1. Super fotky,vlasy,kérky,košile!♥ Raději bych ale osobní články, recenzí je všude až až. Ale někoho by to zase zajímalo a navíc je to tvůj blog,takže je to zcela na tobě:))

    OdpovědětVymazat
  2. Víc takových článků a do toho i recenze. Recenzí je všude sice dost, ale když se zaměříš jen na tyhle netestované věci, tak to myslím lidi zajímat bude (alespoň veganky). Dřív mě recenze taky moc nebraly, ale když je to na něco netestovaného, tak vždycky uvažuji, že si to taky koupím. Tenhle článek je fakt přesně to, co čtu nejraději!!:D Jinak XXXL tašku do školy jsem si musela koupit taky :D. A to nejsem ve škole celý den :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě o to mi jde, já sama recenze na kosmetiku nesnáším (hlavně dekorativní, protože mě stačí například jedny stíny -černý-, mám je minimálně na rok a hotovo). Ale co se týče tý netestovaný kosmetiky, tak to zajímá i mně, protože o tom nikdo moc nepíše a jsem ráda když pak vím pro co přesně vyrazit a tak :)Tak to jsem moc ráda !!:)) Snažím se víc fotit a doma už budu zas tahat zrcadlovku, takže se navrátí i kvalita :D

      Vymazat
  3. Kdes koupila ten blok s Muchou, prosím? :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!