18. srpna 2013

over my head

Příští týden si asi na blog moc času neudělám, protože se budu muset učit na nějaké resty ze školy a nechci se rozptylovat počítačem atd.

V pátek jsem se utrhla z práce, kvůli kamarádky svatbě. Byla to nejlepší akce celého léta i když jsem musela po obřadu odjet na 3 hodiny do práce (cesta tam trvala 2 hodiny a byla jsem tam úplně zbytečně) a večer jsem se vracela. Zrcadlovku jsem bohužel neměla, tak snad seženu alespoň pár fotek od ostatních.

Za hodinu začínám v práci a tak jdu rychle upéct cuketovou buchtu (recept bude dnes nebo zítra!) a posnídat ovesnou kaši.

creepers - ebay, shorts - tally weijl, top - NYer, leather jacket - H&M, bag - DIY

♥ toast s tofu natural, bazalkou, rajčaty a černými olivami ♥



6 komentářů:

  1. Pěkné tetování :) muselo bolet co?
    Já jdu na druhé tetování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem divná, ale žádné mě ještě pořádně nebolelo :D :)

      Vymazat
  2. Vypadáš skvěle! Ale nemůžu si pomoct,ty boty na creepersky na tý fotce nevypadají, nemáš bližší foto?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď na to koukám a máš pravdu, na tý fotce to vypadá jak nějaký hrozný kecky :D udělám klidně post o svých botách, ale neboj bližší foto dodám :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!