7. března 2012

you only live once

Učím se. Ano, já. Asi začínám dostávat rozum, jinak si to neumím vysvětlit. Nebo spíš jsem omylem vcucla nějakou nadpřirozenou inteligenci. Včera jsme psali test..já (debil) si toho nevšimla tak jsem radši usnula. Když sem se vzbudila, došlo mi, že to asi fakt test bude, takže jsem rychle koukla k sousedce, chtějíc alespoň něco opsat. Pan profesor byl ale bystrý a při druhém pokusu mě posadil pryč. Bylo mi jasný, že jsem v pytli, tak jsem na papír načmárala nějaký slova z učebnice a vykašlala se na to. Dneska jsme dostali známky...Mery jako jedna z mála - za 1. No chápete to ??
Jinak dneska jsem po dlouhý době vytáhla sukni...a zrovna jsme šli bruslit.

A v Bijou Brigitte jsem objevila boží ear cuff - škrtám z wishlistu.

 skirt - Taly Weijl, tights- Marks&Spencer, belt - New Yorker, cardigan - C&A, top - Zara

                           ear cuff - Bijou Brigitte

You live only once - Suicide Silence

7 komentářů:

  1. wow, ear cuff je super :)
    takovýhle testy znám dobře, největší pecka byla, když jsem nedávno napsala do biologie "životní cyklus škeble rybniční: narodí se-žije-umře" a bylo mi to uznáno jako správná odpověď :'D

    OdpovědětVymazat
  2. Fascinující náušnice! A sukni na bruslení - to musím vyzkoušet ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. krásný outfit,moc se mi líbí tvůj ear cuff :)
    skvělý blog :))*

    OdpovědětVymazat
  4. Skapem z toho testu :D Fakt si zaspala. Máš kruté vlasy. Tú ear cuff som konečne videl naživo nevyzerá to zle. :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!