5. března 2012

big city life

Fotky z pátečního maturáku. 
Shrnuly jsme to cestou tam asi takhle. Nikča vypadala, jako by šla do divadla, Sosna jela kempovat a já prý v tom kožíšku vypadala jako bych si měla jít stoupnout někam k silnici a ,,pracovat''.
Jak já vždycky říkám - nenaděláš nic.
Tss ..já ten kožich nenosim, protože mi přijde moc elegantní a když se jednou odhodlám, tak na mě troubí každý auto, který projede?? kašlat na to :D
Jinak jak jste si mohli všimnout, vzala jsem sebou po delší době Dianku, i když nebylo dvakrát pohodlný tancovat s foťákem na krku. Mám pocit, že jsem jí tentokrát i někomu na pár sekund svěřila, abych taky aspoň na jedný fotce byla.  No uvidíme co z toho vyleze.

No a konečně se dostáváme k těm fotkám. Zbytek je pod perexem.











2 komentáře:

  1. au au:-D Nohy ma bolia aj za teba. Ale velmi prijemny outfit.

    http://saschanitra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!