10. března 2012

impossible?

Celej tejden jsem se těšila, až si konečně najdu čas a zbavim se tý zrzavý barvy. Ne, že by se mi nelíbila..jen jí mam prostě na hlavě už strašně dlouho (dobrá, pro mě jsou dlouho i 2-3 tejdny). Zkrátka, chtěla jsem celou hlavu odbarvit na blond, pořádně jí vybělit až do šedofialova a tu vystříhanou stranu obarvit na tmavo. Kadeřnice tradičně nepřicházela v úvahu a tak jsem během tejdne nakoupila co jsem k tomu potřebovala (odbarvovač už jsem měla) a včera odpoledne se pustila do práce. Mamka mi do telefonu samozřejmě nezapomněla sdělit, že tentokrát už mi ty vlasy fakt vypadaj.

 No nakydala jsem to na hlavu, zabalila do alobalu a koukla do návodu.,,Nechte působit max. 30 minut.''a tak jsem to pro jistotu na hlavě nechala celou hodinu. Během čekání jsem si začala číst diskuze o domácím barvení ze zrzavý na blond. A byla to docela katastrofa. Všichni psali, jak měli vlasy totálně žlutý, zničený a bůhví co. Uklidnila jsem se tím, že když normálně nosila žlutý vlasy i Lady Gaga, tak já můžu taky. Koneckonců, tak špatná barva to neni. No ale teď se dostáváme k tý podstatný části. Po hodině jsem teda barvu smyla, vlasy vyfoukala a ...nic. Vlasy zůstaly úplně stejný, ani o jeden blbej odstín se neodbarvily!! Dost mě to naštvalo (chuť něco/někoho rozkopat, znáte to..) a tak jsem popadla ještě tu hnědou barvu a nakydala jí na tu jednu stranu a do ostatních vlasů udělala  pár proužků. Jo, je to docela zajímavý - takový podzimní (spadaný listí :D). Ale stejně jsem naštvaná, protože jsem chtěla něco jinýho no.

Jo jinak začala jsem sebou fakt všude nosit Dianu, takže fotky z akcí, který bych jenom přetáhla z karty do počítače nejsou. V pondělí by měly přijít vyvolaný fotka tak uvidíme co z toho bude.


                 


   jo, zas sem dělala ksichty.

3 komentáře:

  1. Vypadá to dobře! Snad se povede příště:)

    OdpovědětVymazat
  2. To ucho, je úžasný! Ty vlasy též a tobě to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, žes šla načerno,tohle ti teda slušelo nejvíc!♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!