28. března 2012

miss who?

Tak jsem se konečně odhodlala na sebe hodit tu novou sukni..je debilně průsvitná, takže by asi vyšlo nastejno kdybych neměla žádnou.Kabelku jsem ještě neměla protože se do ní učení fakt nenarve, ale dneska si jí asi vezmu do města. Jestli teda někam pojedu..postel říká: ,,neopouštěj mě!''

Ale někam ven bych šla bojim se, že tak pěknej den zas dlouho nebude. Tak koukejte taky někam vyrazit, fotit a prostě si užívat :)
 shoes - Hungary, bag - H&M, stockings - Marks&Spencer, skirt - H&M, necklace - Gate, top - Tchibo, sunglasses - Orsay



11 komentářů:

  1. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    úplne brutálne skvelá

    OdpovědětVymazat
  2. nevadí že je priesvitná, super je :)

    OdpovědětVymazat
  3. máš strašně dokonalou barvu vlasů!

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné fotky i sukně:)sluší ti

    OdpovědětVymazat
  5. nevyzerá príliš priesvitne :) Inak krásny outfit :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta sukně je krásná, strašně!!!

    OdpovědětVymazat
  7. nádherná sluší ti to !:)) a ty silonky jsou božíí !:))

    OdpovědětVymazat
  8. tak toto sa mi moc moooc paci! cela su skvelaaa :)

    OdpovědětVymazat
  9. jojooo!!! to je ta sukně - a taky jí přesně nosím s černým tílkem ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!