21. března 2012

nerd

Dneska celý odpoledne jen třídím a mažu fotky. Smysluplného článku se tak opět nedočkáte. Jen jsem hodím pár kousků z archivu ;)
¨
   nerd


když si spolužáci chtěj z někoho udělat srandu..

9 komentářů:

  1. chudáčku se zámken na uchcu :D

    OdpovědětVymazat
  2. máš skvělé vlasy.) vždycky jsem chtěla červenévlasy:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný ty tvý vlasy! A zamknout ucho plánuju kámošce už dlouho :D Ta poslední fotka je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Funny!
    Tohle tvoje třídění fotek mě moc baví! ;-)
    A taky... baví mě taky tvoje barvy vlasů a moc mě baví celej tvůj blog. Sleduju ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi krásná,božský vlasy a dobrej blog. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky :-) Tahle barva vlasů ti sluší ;-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!