16. července 2011

obsession

Pro začátek - nemam moc v lásce trika s potiskem . Včeličky, žabičky,želvičky a další všemožná havěť navíc s nějakým supr ,,kůl'' nápisem mě fakt nedojímají. Do trička I ♥ NYer by mě nikdo nenarval ani za milion .

Jinak je to ale s trikama oblíbených kapel. Ty tvoří základ mého šatníku. Narozdíl od včelek o mě něco vypovídají a každé je pro mě srdeční záležitostí, Mám jen pánská, velikost tak XXL, takže v létě se dají nosit jako šaty, jinak k nim můžu vzít džíny, kožená kalhoty, kraťasy, podvazky nebo jenom silonky. Prostě vrchol praktičnosti.

A tady jsou!

1. Metallica - jedna z nejlepších kapel

2. Wicked Design - kapela od nás z Budějc

3. TPR - pro mě nejlepší kapela vůbec. Nejcennější kousek šatníku

4. Motörhead - tak to je bez komentáře :)!

Další do sbírky budou Beatles - na ty snad nikdo nemá - a Paramore :)

6 komentářů:

  1. já mám tričko s muzikálem CATS :D

    OdpovědětVymazat
  2. já to ještě nikdy neviděla :D asi bych to měla napravit

    OdpovědětVymazat
  3. to s pretty reckless ♥ to je úžasné :)

    naprosto souhlasím, vraždila bych ty rádoby cool holčičky, co si kupují v new yorkeru trička s "havětí" po kilech ;D

    OdpovědětVymazat
  4. brala by som TPR ;) a súhlasím, aj ja také tričká milujem, hoci vždy ich majú až príliš veľké (na mňa) ..

    OdpovědětVymazat
  5. TPR úžasné triko <3 brala bych :)

    OdpovědětVymazat
  6. TPR!!! taylor je nejlepší ♥♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!