12. července 2011

wait for it...

Včera jsem zas sedla k šicímu stroji :)

V obchodě mi padla do oka látka se zebrovaným potiskem a mě bylo jasný, že z ní musím mít overal! V hlavě už jsem měla podobnou představu delší dobu, jen potisk měl být leopardí, ale v Budějcích je člověk rád, že vlastně sežene vůbec nějakou látku a tak jsem popadla zebru a byla za ní ráda :D

Dneska jsem nejnovější výtvor vzala provětrat do města a vyloženě slavil úspěch :) Normálně mi naprosto cizí člověk neřekne, že mi to sluší a že jsem krásná ...natož aby těch lidí bylo víc :D

Zítra se pokusim nafotit nějaký fotky aby jste ho mohli zhodnotit i vy !!

4 komentáře:

  1. tesimeeee sa na fotecky. a ta masinka je uzasnaaaa :)

    OdpovědětVymazat
  2. JOo mě by se líbila jako dekorace třeba ..ale asi bych na ní už nic neušila :D

    OdpovědětVymazat
  3. já vim, že už to bude znít jako buzerace, ale... sedni ke stroji a ušij spodničku :D prosííím, chtěla bych jí mít do 25. července, kdyby to šlo O:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si koupila šicí stroj a za týden jsem ho prodávala na aukru, protože jsem zjistila, že je to můj nepřítel :D A můžu říct, že mi to moje občasný šití jde líp bez něj . . . a proto má moje opravdový UZNÁNÍ člověk, který to s ním umí!!! :D :D . . . takže se moc těším na fotky :)

    ----------------
    http://andreteill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!