27. července 2011

something new

Včerejší odpoledne jsem z části strávila s Kájou, které patří blog http://frozen-mammoth.blogspot.com/. Měla jsem jí předat spodničku, kterou jsem pro ní šila a rovnou jsme zašli na kafe. Je to jediná bloggerka z Budějovic, kterou znam (třeba jich ani víc neni :D) a vážně jsem ráda, že jsem měla příležitost jí poznat osobně :)

Co dál ?
Strašně moc jsem toužila po plavkách z plakátu, který jsem viděla asi v červnu v pražským H&M. Pořád jsem se na ně chodila ptát do našeho háemka, ale prodavačky na mě koukaly pořád jak na blázna a vůbec netušily. Pak mi kámoška řekla,že v jiný prodejně je viděla..poslední. Ani jsem nedoufala, že by se mi mohlo tak poštěstit a já bych je nakonec sehnala. No včera jsem zkusila štěstí a   do obchodu jsem zavolala ! Měli dvoje..jedny v mojí velikosti.Nad cenou jsem radši ani nepřemýšlela , jen jsem doufala, že do tisícovky od našich se vejdu :D Hned jsem teda pro ty plavky běžela a v kabince jsem zjistila, že jsou zlevněný na 300. Moje radost byla velká a pak se ještě změnila se nepopsatelnou, když jsem zjistila, že se plavky v jednom místě pářou. Dostala jsem ještě další slevu :D Vyšly mě takonec asi na 215,- ..dobrý ne ?



A aby toho nebylo málo, tak když jsem šla v nákupním centru na záchod, našla jsem tam mobil a jakožto slušně vychovaná dívka jsem ho už asi po 20ti minutách vracela moooc hodnýmu pánovi ( táta holky která ten mobil ztratila) kterej mi za něj nacpal 3 stovky ( ten mobil měl hodnotu tak padesáti korun :D) a švýcarskou čokoládu. mm :D Happy Day

Jo a byla jsem zlákána gelovými nehty ..stydím se.




4 komentáře:

  1. Jůů, koukám, že jsi měla vážně štěstí ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem na tyhle plavky koukala..těším se na fotky jak ti to v nich sluší:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Gelové nehty sou fajn:D ale když si je dáš jen jednou strašně ti to zničí nehty:(

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!