22. července 2011

let´s go party

Nemam vůbec čas, celý dopoledne jsem byla v práci a hned jak sem přijela mrtvá domu jsem zas musela sednout k šicímu stroji a makat dál. Doufam, že vy se pěkně válíte a užíváte si ty prázniny i za  mě ! Jenom jsem na chvíli odběhla abych vám naslibovala nějaký články :)

Takže dneska vyrážim s  kámoškou Nikčou na akci, kde budem ještě s Martinkou (stříbrnou) a holkama. Samozřejmě bereme foťák takže hned zejtra nejspíš čekejte pořádnou nálož fotek. Zejtra odpoledne musim na holašovické slavnosti (nechtějte tušit :D) ze kterých budu mít zas další fotky...no prostě asi to tu celý zamořim fotkama!

Pádim zas šít, pak rychle do sprchy a pak na přípravy k Nikče. A ještě pár krásnejch fotek ! :)











2 komentáře:

  1. u nás se dneska taky pártyjuje, tož ti přeju ať si to užiješ (a zmínka, že jsi sedla k šicímu stroji mě víc než potěšila ;D)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jen makám..takže žádné prázdniny:(

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!