17. července 2011

music keeps me alive

Dneska jsem se brutálně přejedla  u babičky ,která nás pozvala na oběd. Nemůžu  se skoro ani pohnout tudíž na focení toho co jsem měla na sobě, nebo na focení někde venku vážně nemam den. Dneska přichází...moje aktuálně nejoblíbenější kousky z iPodu :D

1. TPR - Wonderwall -  nejlepší kapela zpívá nejlepší písničku (původně je samozřejmě od Oasis ♥)
2. Arctic Monkeys- Teddy Picker (právě hraje :D)


a dálší je?




3. My Chemical Romance - Na na na na na - protože jí nikdy nedostanu z hlavy

4-. Beatles - Twist and Shout - prostě jí miluju

5. Paramore - Ignorance - ten text ! hayley mě nikdy nepřestane bavit :)

6. Blondelle - I wonder - poslouchejte a pochopíte

7. Tiffany Page - Rude Boy (cover) - protože ta holka mě dostává

Tak a teď VY !! Co rádi posloucháte ?? Hoďte mi sem odkaz na oblíbenou písničku :)

5 komentářů:

  1. taky máš ten samorozpraskávací lak? on je vážně božskej! :D a je fajn, že rychle zasychá a dlouho vydrží ^^
    na prague city festivalu jsi na nich byla? já tam šíleně chtěla jít, jenže když jsem začala shánět lístky, už je měli zdražený a nechtělo se mi vyhazovat tolik peněz jen proto, abych se na vlastní oči přesvědčila, že Jared existuje :DD počkám si na ně, až tu budou mít samostatný koncert a budu doufat, že to vyjde :))

    máš skvělý vkus ^^ my chemical romance, paramore, beatles, artic monkeys a hlavně tpr ♥ miluju tuhle verzi wonderwall :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za komentář;) ..úžasné písničky! Ta první je boží:) už je stahuju :D :P

    OdpovědětVymazat
  3. Beatles a Paramore prostě nezklamou! Já mám nejraději Miku, Adele a Jacka Johnsona :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé songy ... vidím, že máme podobný vkus :)

    OdpovědětVymazat
  5. mmm wanderwall je úžasná pesnička

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!