10. července 2011

friday

Pár fotek z pátečního odpoledne a večerní pěnový party :)







5 komentářů:

  1. Tý vogo drsně ty s těma podvazkama, wow, takhle bych si nikdy nevyšla na diskotéku, máš odvahu! A pěnové party jsou skvělé, teda pokud u sebe nemáš foták nebo mobil, který by se mohly utopit v té pěně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já tak klidně jdu i do školy :)Já si foťák i mobil hodila v kabelce ke stolu ..to mi nevadilo. Horší bylo, že jsem nemohla nosit cigarety aby se nerozmočily :D

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, sluší ti to... ty podvazky sou supr!

    OdpovědětVymazat
  4. přesně jak tay, strašně moc ti to sluší :) a máš můj obdiv, že se to na sebe nebojíš vzít ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!