8. července 2011

rock for people

Bylo to zatim asi nejlepších 5 dní v mým životě. Všechno bylo užasný od skvělejch koncertů přes šíleně dobrý nezdravý jídlo až po každou noc ve stanovým městečku. To, že nebylo pěkně nám vůbec nebylo a sprchy jak z Osvětimi jsme taky přežili.

Heslem stanovýho městečka se stalo ,,HOVNOOO!!''. Hlavně mezi 2-5 hodinou ranní člověk slyšel minimálně jedno hovno každou minutu :D

Co se týče koncertů tak na prvním místě u mě byl koncert Paramore. Hráli samý pecky, Hayley byla bezkonkurenční a donutila mě přemejšlet nad tím, jak bych vypadala s červenýma vlasama.
Druhý místo - My Chemical Romance. Pěkně jsem si vyřvala hlasivky a písnička Na Na Na hned na začátek byl fakt dobrej nápad.
Skvělí byli i Sum 41. Zajímavej bych koncert Charlie Straight, když se Albert nechal zavřít do průhledný koule a vrhl se do diváků :D Zazpívala jsem si na koncertě mojí srdeční záležitosti - Vypsaný Fixy. Nightwork udělali vážně skvělou show a Vojta Dyk mě dostal dokonalým hlasem. Taky byli super Chinaski a ...no prostě bylo jich hodně :)

Utratila jsem všechno do poslední koruny a koupila sem si 3 trička, který vám brzo ukážu :)

A teď fotky !

tlačenice u vstupu

koncert Bullet for my Valentine


Silent Disco - každej dostane svoje sluchátka s hudbou takže to vypadá že všichni paří bez hudby :D

 naše oblíbená čajovna ...kde sem měla touareg zadarmo :D



Jedno z našich oblíbených hesel

Dneska už nemáte soukromí ani na záchodě :D
  Sum 41
 Zkouřenej ?

Siky se rozhodl ochutnat Bloody Mary ...skoro sme se všichni poblili :D

Naše sbírka na vodnici

Šťastnej :)

Taky dobrý :D

Hospůdka ne ?

Pán co měl na tričku HOVNO !!

 Votrok



Náš domov :)

Plánovala jsem si odvézt si toho blouda domů na střeše auta ..nevyšlo to :/

za jeden kelímek dostal 50 halířů.

1 komentář:

  1. ty jo super fotky :) a závidim, taky jsem tam chtěla, ale nějak jsem zrovna nevycházela s penězma. Jinak podobný komíny z kelímků taky vždycky na festivalech tvořim, ale naposled dávali jen 10 halířů za jeden :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!