29. července 2013

Palačinky (vegan)

Dnešnímu receptu snad ani recept říkat nemůžu, protože je úplně primitivní a hlavně ani nebudu udávat přesné množství surovin, protože nejlepší je těsto dělat od oka.

Použila jsem:
- rýžovo-sójové mléko
- celozrnnou mouku
- špetku soli

Mléka jsem dala zhruba 3/4 litru (udělala jsem cca 12 palačinek). Mouku pomalu vmícháváme, dokud směs není dostatečně hustá, ale zároveň tekutá. Někdy to chce jednu zkusit a když se trhá, přidat mouku. 

Dál už se meze nekladou, já promazávala čoko krémem a marmeládou :)


5 komentářů:

  1. Úplně se mi zbíhají sliny :) mimochodem mně se osvědčilo přidat do těsta pár kapek citrónu a špetku kardamonu, ale ten tam ne každému musí chutnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, určitě to vyzkouším :))

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!