3. července 2013

první prázdninové novinky

Tak jsem si konečně našla chvilku a snad vás potěším pár fotkami z minulého týdne, kdy jsem ještě byla v Budějcích, konkrétně na Buskers festu.

Jen pro informaci, tady na Lipně je krásně, v práci no stress a začala jsem být aktivní jako nikdy. Dnešní den jsem začala v 9 hodin tenisem, pak jsem pár hodin byla v práci a doteď jsem se opalovala. Taky bych si mohla konečně vybalit, ale nějak na to není čas - to počasí zkrátka člověka nutí být venku. Také tu nakonec vůbec nemám problém se stravou, vždycky si najdu čas něco ukuchtit, takže brzy očekávejte nějaký nový recept.

Doufám, že si užíváte prázdniny stejně jako já!



cesta do města by se dala nazvat adrenalinovým zážitkem..vážně jen já si můžu stopnout auto, ze kterého při jízdě padají součástky, má vytrhlý sedačky a leze se do něj hůř než na koně..







1 komentář:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!