14. července 2013

another happy day

Mám se pořád stejně skvěle. Lidé kolem jsou tu ještě víc super než jsem si myslela a já se nestačím divit, co to se mnou dělá.
 Jelikož za 5 minut vyrážím do práce, tak se dnes moc nerozepíšu, ale mám tu pár nesmyslných fotek (pěkně nekvalitních z mobilu samozřejmě).

Jo a jak můžete vidět hned na té první..tak jsem si konečně udělala neskutečnou radost a pořídila si vlastního longa :) Poté co mě na něm bratránek naučil, jsem několik měsíců čekala, až si budu moct dovolit vlastní a teď jsem vážně šťastná jako malá holka. Navíc jsem tu potkala kluka, který taky jezdí a dnes jsme domluvený na malou projížďku, takže mám radost, že v  tom nejsem sama :D
nekonečné čekání s chladící taškou a krosnou, narvanými jídlem.

vegan pomazánka ze Sparu..ještě mám asi 3 další druhy, které čekají na otestování. 
ostrov, na který jsme s kamarádem dojeli na šlapadle
..a překvapení, které tam na nás čekalo



2 komentáře:

  1. Jee všude ted čtu o tom,že si někdo pořídil longboard:D

    OdpovědětVymazat
  2. pekné tetovanie, je pravé? :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!