23. července 2013

harder

Po ,,klidném'' víkendu stráveném na Mighty Sounds, jsem zas zpátky ve Frymburku. Celý víkend byl super, vyřádila jsem se a teď se zas snažím dostat do normálu a trochu se zklidnit. Dnešek trávím učením se na zkoušky v autoškole...které jsou mimochodem zítra (ano, opravdu kvalitní příprava).

Na Mighty jsem nebrala zrcadlovku, takže mám jen pár nezajímavých fotek z mobilu, ale možná jsem později nějaké hodím :) Teď se letím sbalit, dále mě čeká pár hodin v práci a nakonec další učení..


2 komentáře:

  1. Hahaa, já si to myslela, že jsi to ty, pokukovala jsem po tobě na Prago, že jsi mi povědomá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeje tam jsem zrovna doufala, že mě nikdo neuvidí, protože jsem už v neděli kašlala na make-up a jakékoli další pokusy o to, ze sebe udělat člověka :D Ale mohla si zajít klidně pokecat :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!