28. července 2013

fluff fest

Zhruba před hodinou jsem se vrátila živá a zdravá z Fluff festu, který se konal v Rokycanech, což není z Frymburka zrovna blízko. Jelikož jsem neměla s kým jet, hledala jsem na jedné vegan. fb stránce někoho, kdo by mě přibral do party, a kupodivu se mne ujaly dvě moc milé slečny, se kterými jsem si to nakonec moc užila a příští rok si to snad zopakujem! Dorazil také Šrája, který mě nenechá bez dozoru na žádném festivalu a chrání mě před všemi nástrahami, který by mne mohly potkat.

+ mi daroval omalovánky a pexeso s autíčkama, protože....

VE STŘEDU JSEM UDĚLALA AUTOŠKOLU!
Přijímám gratulace, protože jsem na sebe po hodně dlouhé době pyšná :)


nejlepší palačinky na světě!! už teď mi chybí :( a také ta milá obsluha, která se nám smála, protože jsme se každý den několikrát vraceli.)

koncert Wolf Down

program sobota - main stage

 náš nejmilejší stan...samozřejmě s jídlem 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!