3. května 2013

just

♥ Začínám se brutálně těšit na dovolenou. Jede se sice až v půlce června,ale pro jistotu jsem si už dneska koupila super awesome retro plavky, které mi dělají i docela obstojná prsa! Cena ? Dohromady cca 450,-.Kašlu na plavky IF, jsem spokojena :)

♥ Včera jsem absolvovala svou první jízdu v autoškole. Naštěstí mě David dopředu proškolil, takže jsem přežila já i auto a dokonce jsem byla pochválena. (Tímto děkuji čmeldovi za soukromé lekce řízení.)

♥ V úterý jdu na dodělání tetování a nemůžu se dočkat až budu mít strup přes celý stehno. Taky jsem zjistila, že s jednou mastí opravdu nevystačím.

♥ Poprvé jsem vyrazila se zrcadlovkou do terénu a nafotila jsem kamarádku, výsledek můžete zhodnotit níže.

♥ Byla bych strašně ráda, kdyby se moje FB stránka ještě víc rozjela, proto budu ráda za podporu.







2 komentáře:

  1. Nádherné fotky!! Moje první jízda v autoškole byla horší. :D
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, s tou zelenou trávou to dělá geniální a kontrast :)
    a uka plavky!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!