12. května 2013

pool party

Tento týden patřil Majálesu, ale teď už je čas se vrátit zpátky na zem a začít něco dělat. Ale dnešek patří relaxaci a věcem co mě baví, takže povinnosti musejí počkat na zítřek. Jinak mám chuť si uříznout nohu, protože se mi začalo loupat tetování ( už je hotové!) a neskutečně svědí. 

Včera jsme i přes to hrozné počasí vyrazili s Davidem a Maši na majálesový koncert orchestru JD a musím říct, že hned po Prago Union to bylo to nejlepší, co letošní Majáles přinesl!

Omluvte prosím obsenci úsměvu na fotkách..předtím jsme fotili bednu oblečení a už jsem byla unavená z toho věčného převlékání a pózování.


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. na světě není lepších bot. jen v poslední době je občas musím zout když mám autoškolu...jinak s nimi chodím skoro i do postele ;)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!