15. května 2013

dovolená ?!

Včera jsem se zhrozila, když jsem nakoukla do diáře a zjistila, že přesně za měsíc mě čeká dovolená. A tím nemyslím, klasickou dovolenou s rodiči nebo přítelem, kde vám je jedno jak vypadáte, protože už jsou na vás všichni zvyklí. Tentokrát jede celý náš ročník ze školy..a to už si řeknete, že se sebou musíte něco udělat. Bohužel to odkládáte na poslední chvíli a pak začnete plašit.

Když mi zbývá jen ten jeden měsíc, tak jsem se rozhodla začít cvičit alespoň 30 day shred od Jillian Michaels. Na výsledky jsem opravdu zvědavá, pro jistotu jsem se předem zvážila a přeměřila a za měsíc to porovnám a dám vám vědět, jak jsem dopadla. Vážně jsem ráda, že jsem to po prvním dni nevzdala..pro někoho, kdo tak 2 roky nedělal  žádný sport a nechodí ani na tělocvik je to záhul už po 2. minutě :D Dnes už to bylo podstatně lepší a dokonce bych řekla, že mě to začíná bavit !

Také jsem poslední dobou docela upravila svůj jídelníček, maso pomalu ale jistě vypouštím a nahrazuji ho sójovým, které mě neustále dostává tím, jak skvěle chutná v různých jídlech. Také jsem začala nosit do školy svačiny v podobě zeleniny a ovoce.
Dnes jsem také vyzkoušela sójový jogurt, který mě mile překvapil. Jen by mohla být cena trochu nižší. V nejbližší době mám v plánu zkusit udělat domácí sójové jogurty, které by snad mohly vyjít levněji :)

                            omluvte tu pózu..to ten Majáles :D

8 komentářů:

  1. Tohle znám. :D Taky jsem začla cvičit 30days, ale jelikož při učení na maturitu žeru jak prase, tak je to vlastně celkem jedno. :/ Tak at se to povede! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě naštěstí období, kdy mám čas si vařit a nemám chuť na nezdravý jídla :D Ale na dovolený stejně budu zas jíst samý mastný čuňačinky, takže to zas hned naberu zpět :D

      Vymazat
  2. sója se brzo stane taky mojíkamarádkou, mám alergii na mléčnou bílkovinu a tak trošku sem na to kašlala..ehm:) jinak ty žádnou Jillian nepotřebuješ:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si jenom myslíš..malej pan buřtík je teď jenom schovanej, ale v plavkách by se pěkně ukázal světu :D Jinak s tou sójou je to fakt v pohodě :) Jogurt k nerozeznání od normálního, jen mi přijde takovej hnědej :D Chystám se zkusit sójové mléko tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  3. Skvělý outfit :) nepřipadá mi, že bys nějaké cvičení potřebovala, ale ok, já třeba nejsem schopna se k něčemu dokopat a Jil je extra vražedná :D A moc tě prosím, nechtěla bys přidat nějaké recepty s tím sójovým masem, protože já ho zkoušela jen jednou a dopadlo to vcelku apokalypticky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nic nedělala snad tisíc let, sama sobě se divím :D Ty recepty určitě plánuji, fotku mám, jen se musím dokopat k tomu to sepsat :)

      Vymazat
  4. sojove mäso a tofu neznesiem, fakt som sa pokusala. Sojove jogurty su ok, mala som od alpsoya ale asi najlepsie su sojáčik, inak sa dajú kupit aj v CR a myslim, ze su dost lacne.

    http://www.sojaprodukt.sk/sojacik.htm

    OdpovědětVymazat
  5. Zkoušej zkoušej :) nevím teda odkud jsi a co všechno máš možnost sehnat, ale koukni i po robi nebo seitanu (ten se dá udělat hodně levně i doma, protože potřebuješ jen klasickou mouku - žádnou drahou nebo tak, protože z ní skoro vše vyvaříš a to se pak nevyplatí, vodu a koření :)) ... mně seitan chutná víc než sójové maso
    já 30 day shred vzdala až po jedenáctém dni, kdy jsem se rozhodla, že Jill mě štve až moc :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!