20. května 2013

BMTH

Včerejšek jsme s Davidem strávili v Praze, kam jsme vyrazili kvůli koncertu kapely Bring Me The Horizon. Koncert byl skvělej, ale být tam o 20 stupňů méně, bylo by to ještě lepší :) Docela jsem se bála, protože někteří lidé, kteří zažili minulý koncert, říkali, že to bylo hrozný a naživo to je mnohem horší. Já byla mile překvapená, protože celý koncert na mě zapůsobil mnohem víc, než když jsem byla například na AA a Blessthefall.

Z nákupů nakonec nic nebylo, protože mě zklamali creepers. Tyhle boty na vás prostě buď mají nebo nemají náladu. Jednou je nosíte týden v kuse a dali byste za ně ruku do ohně, jinde je máte na noze 5 minut a nemůžete chodit. Tohle se mi bohužel stalo včera, a tak jsem si koupila první levný boty na který jsem narazila. Sice jsem se za ně pak docela styděla, ale nevadí :D Myslela jsem, že je vyřešeno, ale ne, potřebovala jsem ještě ponožky. Tady nastává problém, protože já (nesmějte se) nenosím klasické ponožky. Nikdy. Jediné, které snesu jsou ty chlupaté (na spaní).:D A ty samozřejmě v tuhle roční dobu nikdy neměli. Nakonec nás spasil nějaký malý obchůdek v Palladiu.

 P.S. Doporučuji nedávat si salát v KFC..tomu se snad ani nedá říkat salát.

..jak se připravujete tisíc let, ale po dvou písničkách vypadáte jako byste vylezli z popelnice.
myslím, že foto ,,před'' bohatě stačí

spásné boty...nemůžu se rozhodnout, jestli se mi líbí nebo ne

4 komentáře:

  1. Dyť ti to slušelo :)
    a tyhle boty se mi líbí, taky jsem ted nedávno potřebovala nějaké "spásné" protože moje nike jakoby se o číslo zmenšily a už mě to nebavilo... měla jsem hrozný štěstí a narazila jsem na Vans, na které jsem koukala přes net, celé plátěné, takže alespon co se materiálu týče jsou vegan... největší radost a teď je odmítám sundat z nohou, přesně mi padnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě ale nikdo neviděl po těch pár písničkách :D! Já si právě taky říkám, že se ty boty musí zmenšovat a zvětšovat podle toho jak se jim zrovna chce, jinak to nechápu :)

      Vymazat
  2. ty boty jsou fajn :) a to tričko ti závidím, moc moc moc moc!!!!!!!
    koncert byl skvělej, celou dobu jsem byla v kotli, takže jsem taky potom vypadala úžasně :D a jo, bylo tam snad milión stupňů :D

    OdpovědětVymazat
  3. Našla jsem tvůj blog náhodou na votoči:) o pár článků dál jsi psala o tvých nově obarvených vlasech na černo, tak ti jen chci napsat, že jsi naprosto oprávněně spokojená, protože vypadáš užasně! Ta černá ti sedne mnohem víc, než hnědá:)
    Lída

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!