7. května 2013

bad day

Dnešek je zvláštní tím, jak je na jednu stranu skvělej a na druhou stranu na nic. Kdo je z Budějovic tak určitě tuší, že tento týden probíhá majáles. Já se na něj samozřejmě jako každý rok těšila, ale jak jste si asi všimli, nakonec jsem doma a nudím se tak, že jsem dokonce začala i něco psát. Nevadí..Do toho jsou všichni naštvaní, včetně mě, takže pozor! dnes mám sklony k tomu být agresivní. Takže je vlastně možná dobře, že nikam nejdu? Kdo ví, nejspíš za chvíli zahájím útok na můj nový minibar (no dobrá, možná jsou to dárky z narozenin, které jsem ještě nestihla zkonzumovat) a udělám si sama se sebou pěkný večer..

Doufám, že jsem vás nedostala do deprese. Abych vám to trochu vykompenzovala, tak tady máte ty nové plavky,můžete se pousmát nad naší třídní fotkou a komu by to nestačilo, může zhodnotit, jak jsme s kamarádkou oslavily májku :D




2 komentáře:

  1. Tak mám to sttejně.. s Majálesem, agresivitou, večerem :D je to můj první ve kterém se zapojím, tak doufám že alespoň páteční průvod klapne :D Jinak plavky super! A tričko, není náhodou jedné Budějovické kapely? nebo jenom shoda písmenek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je to kapela Vagabongs :) Můj brácha v ní hraje na bicí, takže jsem musela podpořit.. :D

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!