25. dubna 2013

INSTAbitch

Sice vás dnes nepotěším kvalitou fotek, ale nedá se nic dělat. Člověk hold nemá vždycky chuť s sebou tahat zrcadlovku a mobil je vždycky po ruce. Navíc jsem vás varovala, že s novým mobilem přijde i nálož fotek! A začínám být závislá na ASK.FM, takže mě koukejte bombardovat dotazy :)

Dnes jsem strávila několik hodin u tatéra a za dva týdny pokračujem :)



aktuálně jsem zamilovaná do těchto šatů. cena ? 30 kč!

..zjistila jsem, že creepers nejsou moc vhodné boty na řízení auta.

5 komentářů:

  1. Ty šaty jsou nádherné, cena by mě shodila ze židle.. skvělý úlovek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jsou neskutečně pohodlný :) A v H&M jsem je teď viděla tuším za 500,- což mi ještě zlepšilo náladu :D

      Vymazat
  2. Šaty za 30 Kč?? To snad ani neni možné... :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úžasnej pokoj a to tričko Ramones taky neni zrovna k zahození! :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!