2. března 2013

oo my..

Dlouho jsem se neozvala, ale zprovoznila jsem svůj starý foťák takže budu mít snad v budoucnu víc fotek a tím pádem i víc článků. Zrcadlovky hold na každou akci tahat nechceme a kompakt můžu mít pořád u sebe.

Jinak co se za tu dobu událo nového:
 ♥ Mám novou brigádu! Kdo máte zájem si pohovořit s čajovým gurmánem popřípadě i něco zakoupit, jsem občas k dispozici v Prioru v prodejně Káva&Čaj. 
♥ Byla jsem na exkurzi v Praze, kde jsme navštívili parlament a senát. Mám exkluzivní fotku u toho řečnickýho pultíku..a kdo ví, třeba u něj jednou budu stávat pravidelně :D
♥ Řeším dilema zda je lepší ofina nebo pěšinka uprostřed. (vaše názory případně sdělujte do komentářů)
♥ Poslední dobou podnikáme až moc akcí. Pomalu ale jistě mě to přestává bavit a myslím, že brzy přijde období válení se doma.
♥ Ale dnes opět vyrážíme do víru velkoměsta (tedy na tradiční vesnický maškarní ples..).


                        
         ooo my dog !

3 komentáře:

  1. já bych to nechala, tak jak to máš na fotce, tam ti tom moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi pěkná pořád, i kdyby jsi se oholila do plešata tak ti to bude sluše. Pokud si ostříháš ofinu tak zase brzy doroste ;)
    Podívej se na fotky kde máš ofinu ( POKUD UŽ JSI JÍ NĚKDY MĚLA ) a rozhodni se jestli jí chceš znova. Momentálně řeším stejné dilema :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!