31. března 2013

FTA

Poslední týdny přinesly mnohá ponaučení a já budu hodná a podělím se o ně s vámi.
První je staré známé : Nevěř nikomu a ničemu! Ne že bych se podle toho neřídila celý život..ale znáte to, vždycky přijde chvíle nepozornosti ...a o chvíli později už se mlátíte hlavou o zeď za svou naivitu.

Druhé poučení : Některé věci zkrátka sami nevyléčíte (i když si myslíte, že víte přesně co děláte). Uvedu příklad ze života. Asi před 2 měsíci jsem roztáhla ucho na finálních 19mm. V jednom místě se mi to nějak zanítilo, ale já v tom neviděla nic extra a začala jsem mazat..po týdnu se samozřejmě nic nezlepšilo a tak jsem se rozhodla nasadit do akce framykoin (samozřejmě vím že se to nemá..) asi po měsíci vypadalo ucho pořád hůř a já samozřejmě nad mamky poznámkama, že mi to ucho jednou upadne,atd. vždycky jen s úsměvem mávla rukou a odvětila jsem, že tomu nerozumí. Abych to zkrátila, celé moje léčení ucha dopadlo tak, že jsem včera byla na plastice, jelikož se mi lalůček nakonec téměř přetrhl na půl..

A z toho plyne to nejdůležitější ponaučení : Mamka má vždycky pravdu! Tomu jsem se samozřejmě vždycky smála...ale po zkušenosti s uchem mám v plánu mamku občas i v něčem poslechnout :D

      fotky jsou z instagramu







Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!