13. března 2013

all u need is love

Tento týden začal sám o sobě dost zvláštně, takže ani nechci tušit jak skončí. Každopádně najde se i několik světlých momentů. Za úspěch týdne (ne-li měsíce) lze považovat to, že jsem obhájila dobrou známku před učitelkou, která mě nenávidí. Ten pocit je k nezaplacení. 

Jako novinkou poslední doby bych měla zmínit fakt, že jsme se s přítelem naučili jíst sójové maso místo normálního. Za to vděčíme Dewii , která nás navnadila recepty ze svého blogu! Takže můžu všem vřele doporučit sójové kostky, zatím se osvědčily v každém jídle, které jsem s nimi vyzkoušela.
Teď máme v plánu vyzkoušet sójovou drť v boloňské omáčce.

Zkoušíme samospoušť!






4 komentáře:

  1. Mám alergii na sóju, takže to asi nezkusím..
    Fotky jsou krásné:)
    http://dream-out-loud-like-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Sojové maso a tofu jím už nějaký ten rok. Důvod byl, že mi maso nikdy moc nechutnalo. A mě Dewii zas navnadila k veganství. Nejsem vegan a asi jím ještě nějakých pár let nebudu, ale hodně omezuji živočišné produky, hlavně vaječné a mléčné ..ostatně med jsem nikdy moc nejedla :D(jím místo toho sojové jogurty a sojová mléka, sojovou smetanu, sýr nahrazuji veganským sýrem, recept mám právě z Dewii blogu). Zachutnalo mi to, začlo mě i bavit vaření, vařím si každý den. To čeho se ale ještě nemůžu zbavit jsou některé sladkosti, ve kterých to mléko prostě je. Prostě díky Dewii jsem začla ještě více přemýšlet nad tím, co vlastně jím.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám to sluší :)
    A sójový kostky mám taky ráda :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!