17. března 2013

back to black

Pravda, černou jsem na hlavě ještě nikdy pořádně neměla, ale i omyly při barvení na tmavě hnědou se počítají, takže budiž. Zatímco vždy předtím jsem se snažila černé co nejdřív zbavit (a navíc to byla jediná z barev, kterou jsem nikdy,NIKDY nechtěla!), tentokrát jsem nějak podezřele spokojená. A přitom to ani nebylo plánované. Chyba nastala někde v Hong Kongu, kde zjevně mají jiný názor na to, jak vypadá tmavě hnědá a tak mi mi poslali vlasy černé. Několik týdnů jsem tedy chodila s takovým obráceným ombre, protože svoje vlasy jsem měla hnědé a postupně přecházeli do těch prodloužených černých. Včera jsem tedy zariskovala a nakonec jsem ráda i když si teď připadám trochu tuctově.


sestřenky :)

7 komentářů:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!