21. února 2013

ear stretching

S roztahováním jsem začala tuším někdy v 15ti letech. Mým cílem tenkrát bylo 8 mm. Tenkrát bych přísahala, že dál už určitě nepůjdu. To jsem mimochodem ještě měla fialovo/růžový vlasy a lidi mi říkali, že vypadám jako Hayley Williams. Kde jsou ty časy sakra.


Po nějaké době jsem tunel vyndala a a díra se mi celkem rychle stáhla. Na začátku léta 2012 se mi, ale začalo stýskat a tak jsem začala roztahovat znovu. tentokrát to šlo překvapivě rychle a za pár týdnů jsem byla bez problémů na 10 mm.


Najednou jsem ale nebyla už tak spokojená jako minule a rozhodla jsem se pokračovat v roztahování. Další cíl - 18 mm. Musím říct že nad 10 mm už to není sranda a ucho umí docela solidně protestovat. Vždycky jsem k roztahování používala věci co jsem našla doma. Ke konci jsem udělala výjimku a koupila si roztahovák. Bohužel jsem zjistila, že koupený plug má spíš je o trochu větší (19-20mm) a tak jsem musela 
lehce zaimprovizovat ..

A tady už je velké finále.
Pokud by vás zajímalo něco víc, ptejte se na ASK.FM nebo klasicky na FORMSPRING.ME :)
                                

8 komentářů:

  1. Tobě to sluší, já bych vypadala jako blbec už s 8 :) A máš úžasný vlasy! Jsem nový follower ;)

    OdpovědětVymazat
  2. wohou, já mám 10, no vlastně už nemám, měla jsem dva roky ale poslední dobou mě štve že nemůžu nosit normální naušnice, takže stahuju, jsem zhruba na sedmičce, tak jsem zvědavá jak to půjde dál, už vidím jak se mi to stáhne a já se zase zblázním a začnu roztahovat. To je to co mě na tom štve, klidně bych šla do dvacítky, ale bojim se toho, že jednou příjde den (který už možná přišel), že mě to omrzí, nebo příjde nějaký důvod, proč to stáhnout a ono to nepůjde, proto jsem se sekla u desítky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když jsem měla 10 tak jsem dávala náušnice buď dou druhý dírky nad, nebo jsem je prostrčila ještě pod tunelem... nevím jak to popsat :D šlo to dobře s těma s ohnutým koncem. Tak já věřím, že mě to jen tak nepustí :D A když ano, tak není problém uši zašít...ale mám známou, teď čeká druhé mimčo, tunely má dlouho a nevypadá to na ní vůbec divně, i přesto, že jí bude brzy 30 jí to pořád sluší :)

      Vymazat
  3. ty vlasy:OO okamzite prozrad jak delas ty krasny vlny! :-)
    strasne ti slusi:-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kónickou kulmou :) ani to neumim, kámoška mi půjčila svojí kulmu, takže můj pokus :D ale pořád se nemůžu rozhodnout jestli jsou lepší ty vlny nebo rovný vlasy..

      Vymazat
  4. Na tý poslední fotce ti to moc sluší !:-)
    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!