9. srpna 2012

jack

Současný wishlist. Triko a kraťasy už mám. Teď potřebuju nový tunely a creepers, který budou opravdu v mojí velikosti  a ne zas o 2 menší..
jack

12 komentářů:

  1. Krom těch bot a toho báglu bych brala uplně všechno. Máš super vkus :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kromě toho batohu a tunelů bych všechno z fleku brala.:)

    OdpovědětVymazat
  3. mám opačnej problém s creepersama, o 2 čísla větší :D kolikátku máš nohu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele tak 39-40 jak kdy :D

      Vymazat
    2. tak to jsme na tom stejně :D většinou boty na podpatku mam 39 jinak 40. A právě mam creepers 40 a padaj mi při chůzi.. ale myslím že jsou mi možná spíš široký než velký, nevim jak to vyřešit :D

      Vymazat
    3. tak to myslím že ani vyřešit nepůjde :D nechceš je prodat? :) možná bych i přežila že by mi padaly ale mam širokou nohu dost snad :D:)

      Vymazat
    4. Váhám právě jestli je prodat nebo přetrpět, ale představa že je můžu nosit jen na dvoje teplý ponožky :D :D Je jich škoda no, neměla jsem je venku ani jednou, uplně nový.. já snad nikdy neseženu nějaký co by mi sedly, holt musim je kupovat jen po tom co je vyzkouším osobně. A nebo nemáš ještě ty co ti jsou menší, třeba by byly zas mě :D :)

      Vymazat
  4. Ten řetízek s křížem je geniální i to triko.

    OdpovědětVymazat
  5. moc moc super wishlist!!! kde se dá sehnat to triko?
    zůčastni se mé sheinside giveaway na: http://dreamworld-e.blogspot.cz/2012/08/sheinside-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. kříž ti vyrobím, chceš?
    (stala se ze mě manufaktura na kříže :D)

    a triko s jackem je můj dlouhodobý guilty pleasure must have item :D nevím co bych s ním dělala ale je boží xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně takovej ??? za kolik? ten chci :D

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!