13. srpna 2012

some nights&days

V pátek se nám naskytla jedinečná příležitost - oslavit u bratránka osmnáctky jeho přítelkyně.No dobrá..příležitostí, oslav a akcí je víc než dost, ale naše lenost a únava z práce je zatím celé léto spolehlivě posílala a posílá do háje. Každopádně jsem zjistila, že moje výdrž už není co bývala a i když noc jsem přežila, tak druhý den jsem ležela s pocitem, že se blíží moje poslední hodinka. Naštěstí David mě zachránil a tak jsem nakonec byla schopná jít i do práce.

Jo a předtím jsme byli fotit. Myslím, že zas tak špatná zas nebudu :D A začínám se bát svýho ucha. rozhodla jsem se ho zas roztáhnout a na to, že ta dírka mi přišla dost stažená, jsem tam za dva dny narvala 6 tyčinek na čištění uší :D teď jich tam mam snad 10...je možný abych to na 10mm roztáhla za necelý 2 tejdny? Brr.

přidávam jen pár random fotek z víkendu

    oh lala první pořádná společná fotka

   můj pan fotograf :)



                  strašidelný ucho

6 komentářů:

  1. pekný fotograf :) pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. ste spolu zlatí, a on je milý že ťa fotí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat, čím tě přítel fotí? Není to Canon 400D?

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli uz jsi to mela predtim roztazene, tak to jde rychle.. Ja ted v jedne dirce zacinam od zacatku a nejsem ani na 3 mm, strasne to trva.. Ale lepsi pomalu, nez si to ucho natrhnout..

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!