30. srpna 2012

bon voyage!!

Oh lala už za pár hodin vyrážíme s mým drahým mužem k moři. Čeká na nás italské město Scalea a asi 1500 km cesty. Nevím ještě jestli budu přidávat nějaké články, ale oba bereme foťáky takže fotek bude požehnaně.

Jinak dnes se mi konečně podařilo sehnat obyčejné kožené loafers!! Byl to nadlidský úkon, protože už je neměli v žádném obchodě typu Gate, NYer,. Nakonec jsem asi po roce zašla do bot k vietnamcům a tam mě mile překvapili. Viz fotky níže. A dala jsem nehorázný peníze za plavky Roxy (tu značku mimochodem nesnášim) ale i když jsem si za to chtěla namlátit, tak musim uznat,že jsou fakt boží. Ale už jsou v kufru, takže je uvidíte až v akci :)



black loafers - 199,-



7 komentářů:

  1. Sluší vám to jako vždy :) Užijte si dovču. Už se těším na fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ty se máš. Závidím ti jak krásnej vztah, tak i dovču, hlavně když je ještě takhle místo školy! Užíjte si to i za mě. :P
    A na fotky už se těď moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný plavky! :)
    zvu tě na mou giveaway! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!