6. srpna 2012

it will rain

Nejjednodušší a naprosto nepromáklej outfit, ale co... Mám totiž radost z nových DIY kraťasů, kvůli kterým jsem zničila okovanej pásek -> rest in peace! a který vznikly vlastně náhodou, když jsem vydeptaná Davidovo kecama, že na mě čeká už hodinu a půl atd,.. a faktem  dočasným pocitem, že nemám co na sebe utrhala nohavice kalhotám, které jsem měla zrovna na sobě :D A možná proto, že už jsem byla v ráži, jsem konečně po půl roce přestala obhajovat pásek tím, že ho určitě budu ještě někdy nosit ( neměla jsem ho za tu dobu ani jednou) a nelítostně jsem ho obrala o všechny pyramidy.

Jinak ti všímavější možná zaregistrovali nápis Hotel Vtava nad mojí hlavou - ano, to je naše dočasné bydliště a pracoviště.



4 komentáře:

  1. sluší ti t o, hlavne pohodlnost ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. pekny, pohodlný a jednoduchý čo viac si priať :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkná spontánní akce :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kraťásky jsou parádní. Nedávno jsem taky začla tvořit, tak jsem zvědavá, jak to skončí :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!