3. srpna 2012

waikiki surfside


Trošku jsme se včera nudili...Teď jsme skoro furt v práci, večer děláme kraviny při cestě do a z koupelny, pak večerní cigáro z okna a vytoužený spánek. Zítra hned skoro od rána máme až do neděle volno, takže nás čeká každoroční sraz mojí rodiny (hurá), díky kterému taky prošvihnem oba fesťáky, které se tady na Lipně za celý léto konaj. Máme hold štěstí.

Aktuálně si balim cígo, a chystam se z okna vyhlížet pošťačku, která mi má doručit brašnu na foťák. Doufám, že si chvátne, už se nemůžu dočkat až to do ní všechno naskládam a nebudu s sebou muset tahat krabici :D





pěkná ne ??

7 komentářů:

  1. Pěkná! :) to jeho tílko nosim jako oversized :D stálo mě asi 29 korun! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho taky kupovala za 29,- :D je moje ale taky velký, tak sem mu ho dala :D

      Vymazat
  2. Nová zrkadlovečka bude mať svoj brloh :D :D :D tá biela šatka ako sa jej to hovorí? brandana či bandana je tak neskutočne gangsterská :D Daj si cígo aj za mňa :) aj ja si dám z balkona je to mega pocit

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky!! ;) Brašna je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky sú geniálne a brošňa je bombová!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!